Mails and PMs sent to badidol

In jos

Mails and PMs sent to badidol

Mesaj  badidol la data de Vin Feb 26, 2010 3:40 pm

Hey people,

a lot of you seem to be too lazy to read my signature, I guess.

Once again, if you want to contact me because of some weird problem you think the team is not talented enough to answer, please remember:

-first contact the team, they are capable of handling your problem
-if the mods, gms, smods and sgms can't help you, first contact the admins, that's what they're here for
-if even the admins can't solve your problem, THEN contact me

If you contact me, DO IT IN ENGLISH.
I understand some Romanian but not enough, especially not the weird Romanian most of you write in here with all those abbreviations and slang contents.
Messages, either PMs or Mails, not written in English are deleted at once without any answer. So please, do not contact me in Romanian, if you want an answer. Usually I forward Romanian messages to the team but since I get so many mails and PMs from you every day I will just delete everything I do not understand in the future.

If you do not speak or understand enough English to do as I said above then have someone who does writing the message for you.

best regards
badidol

-----------

Salutare,
Multi dintre voi se pare ca sunte-ti lenesi sa cititi semnatura mea,
Inca odata va reamintesc, daca doriti sa ma contactati pentru probleme la care credeti ca echipa metin nu va poate ajuta, va rog sa procedati astfel:

-Prima data contactati echipa metin2.ro, ei vor fi capabili sa va rezolve problema
-Daca MOD, GM, SMOD, si SGM nu va pot ajuta, contactati Administratorii Jocului [GA]
-Daca chiar nici GA nu va poate ajuta cu problema voastra, ABIA ATUNCI MA CONTACTATI PE MINE!

Daca doriti sa ma contactati va rog sa fie DOAR IN ENGLEZA.
Inteleg Romana dar nu deajuns, deoarece majoritatea scrieti cu abrevieri sau diverse fraze specifice limbi romane.

Mesajele, fie PM sau Mail, care nu sunt scrise in ENGLEZA vor fi sterse fara un raspuns prealabil. Asa ca va rog inca odata sa nu ma contactati in Romana, daca doriti un raspuns de la mine. De obicei mesajele in romana adresate mie erau transmise colegilor din team, insa deoarece sunt foarte multe venite zilnic va trebui sa le sterg daca nu respectati regula de mai sus.

Daca nu vorbesti sau intelegi Engleza pentru a ma contacta, te rog sa gasesti pe cineva pentru a compune mesajul in engleza pentru tine.

Toate cele bune!
Badidol

____________________________________________________________________________________________________
If you want to contact me, please write a PM or a mail, but do it in ENGLISH!
badidol
Community Manager
Community Manager

Data de inscriere : 30/10/2009
Localizare : Karlsruhe
Joburi/Distractii : Community Manager

Vezi profilul utilizatorului http://board-metin2ro.ephpbb.com

Sus In jos

Sus

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum